Nieuws

Alles draait om beleving

Tegenwoordig koopt men producten, consumeren we en willen we vermaakt worden. De koper wilt dus meer dan de winkel ingaan en alleen een product kopen. De winkelinrichting gaat hier in mee. Een restaurant integreren voor de versnapering wanneer je een middagje de Intratuin bezoekt is een prachtig voorbeeld.

Steeds meer wordt er betaald voor een ervaring of een belevenis. Een belevenis is erg belangrijk geworden in onze economie. Het draait niet alleen meer om produceren en verkopen. Een winkel wil tegenwoordig een beleving weggeven en daar zal de consument wat meer voor willen betalen. Tenslotte kan men zonder beleving via internet de aankoop doen, dus moet je je als winkelier onderscheiden. HEMI winkelinrichting weet dat alles draait om beleving. Wij denken daarin vooruit en zien inrichting van winkels veranderen naar een belevingswereld.

Maar wat is nu eigenlijk die beleving?

“Een Beleving is datgene wat wij met onze zintuigen zien. Horen. Ruiken. Voelen. Proeven. En anders (onbewust) ervaren. Beleving is een attractie.”

HEMI denkt mee met de winkelinrichting en zoekt samen met de ondernemer, welke verleiding de consument allemaal nodig heeft, zodat men tot kopen over gaat. Wij zien zoveel mogelijk zintuigen geactiveerd worden, wanneer men de winkel binnen komt. Informeer eens naar de mogelijkheden en bekijk zeker ons portfolio.

Wij werken onder andere voor

Intratuin, Praxis, Center Parcs, Makro