ZEEMAN

Helder en overzichtelijk

De ontwikkeling, die het merk ZEEMAN de afgelopen tijd heeft doorgemaakt, komt nu ook beter tot uiting in de winkels. De bestaande klanten moeten zich hier nog thuis voelen, maar daarnaast wil ZEEMAN ook nieuwe klanten beter bedienen. Hierbij houden ze vast aan zijn lageprijzenpositionering en houden ze het graag "EENVOUDIG".

Wat meteen opvalt is de heldere, maar toch warme verlichting en het witte meubilair. Daardoor oogt de winkel ruim en overzichtelijk. Gele accenten zetten de toon: de rode kleur verdwijnt uit de winkelcommunicatie – tenzij voor opruimingen en aanbiedingen, maar die zijn zeldzaam bij Zeeman, want de keten houdt vast aan een strategie van elke dag lage prijzen.

ZEEMAN-Ermelo

Als HEMI zijn we trots dat we dit, van ontwerp tot realisatie, in samenwerking met Zeeman tot stand hebben gebracht!!
Zo komt er een mooi vervolg aan onze jarenlange relatie.

Wist je dat:

Op 16 maart 1967 opent Jan Zeeman zijn eerste Zeeman winkel 
ZEEMAN heeft 1300 winkel in 7 landen