WIBRA

Nieuw winkelconcept.

In 2020 heeft WIBRA zijn strategie aangescherpt en ingezet  op een aansprekend winkelconcept: nieuw discount. Met een vaste pijler: de Wibra-winkel, dichtbij onze klanten. En nu nog leuker om te bezoeken!

Meer beleving in de winkel
Met het nieuwe winkelconcept blijft Wibra dichtbij hun klant. De uitstraling, inrichting en het assortiment zijn gericht op de dagelijkse behoeften van hun klant, het gezin en het huishouden. Met hoofdcategorieën in de vernieuwde winkels laten ze zien waarvoor je bij Wibra terecht kunt.

HEMI levert niet enkel het stellingmateriaal maar ontwikkelt, produceert en levert voor Wibra ook andere interieuritems  waaronder de kassabalie, wolwand, enkele actiedisplays, ...

250 winkels in Nederland en België
65 jaar in de winkelstraat
> 400.000 klanten per week

Wibra 
Dat doe je goed.

Ontwikkeling formule items

Onze ontwerpers en engineers hebben met een beperkt aantal onderdelen  voor Wibra enkele winkelpresentaties ontwikkeld die op verschillende plaatsen in de winkel kunnen worden ingezet.

Door slim gebruik te maken van een gestandaardiseerd assortiment aan elementen, kunnen we de aantallen opvoeren, hetgeen niet alleen gunstig is voor de prijs, maar ons ook in staat stelt om flexibel in te spelen op de diverse behoeften van Wibra. Zo waarborgen we een consistente en aantrekkelijke winkelervaring.

"We willen met Wibra voor onze klanten het verschil maken met fysieke winkels in de eigen regio. Met een nieuwe retail formule die we de komende jaren verder gaan uitbouwen."
Bas Duijsens (CEO Wibra)